Korpa
- No products in the cart.
Ukupno:
0,00 KM
OPŠTE INFORMACIJE
Kompanija TR Bross (ID broj: 4510861390007) zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje bross.ba stranica. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža bross.ba internet trgovina ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. TR Bross nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
* Prillikom prikaza proizvoda, moguće su greške u: nazivima artikala, cijenama, tehničkim opisima i fotografijama.
Naručivanje
Za kupovinu putem web prodavnice Bross.ba nije neophodna registracija. Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama sa uključenim PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja i pošalje narudžbu.
Raspoloživost artikala
Stanje proizvoda na lageru se ažurira jednom u 24h. Iz tog razloga može se dogoditi da poručite proizvod koji je u međuvremenu rasprodat. Ukoliko dođe to toga bićete blagovremeno obavješteni.
Načini plaćanja
U našim poslovnicama, te internet trgovini možete plaćati na sljedeće načine:
USLOVI DOSTAVE
Naručeni proizvodi na internet trgovini bross.ba dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da robu nosi do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.
Roba se za područje Bosne i Hercegovine dostavlja putem dostavne službe “EuroExpress”. Isporuka porudžbine je u roku od dva radna dana. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je prodavac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.
Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.
Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.
Cijena dostave za BiH je BESPLATNA za iznose preko 150KM a za porudžbine manje vrijednosti iznosi 10,00KM
IZJAVA O PRIVATNOSTI
Obavezujemo se pružati zaštitu ličnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obaveza; informišemo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo trgovcima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla.
Svi naši poslodavci i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
USLOVI POVRATA ROBE I POVRATA SREDSTAVA
Prema Zakonu o zaštiti potrošača BiH (Službeni glasnik BiH, br. 25/06) i Zakonu o zaštiti potrošača RS (Službeni glasnik 6/12, 63/14) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.bross.ba smatra se prodajom na daljinu.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na povrat novčanih sredstava.
Za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava kontaktirajte nas porukom na whatsapp ili viber broj +387 65 66 00 22 ili nam pošaljite email na adresu info@bross.ba.
Povrat sredstava se vrši po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zahtjev za zamjenu proizvoda i/ili povrat sredstava se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od dana preuzimanja narudžbe. Po isteku roka od 7 dana od dana, bross.ba zadržava pravo da ne uvaži povrat.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda i utvrđivanja da je isti ispravan i neoštećen.
Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je kupac postupio po proceduri za povrat robe.
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
*U slučaju djelimičnog povrata narudžbe koja je ostvarila pravo na BESPLATNU DOSTAVU, a gje nakon povrata ukupna vrijednost zadržanih artikala padne ispod praga od 150 KM, trošak osnovne dostave u iznosu od 10 KM biće odbijen od iznosa koji se vraća kupcu.
Primjer: Ako ste naručili robu u vrijednosti od 170 KM i ostvarili besplatnu dostavu, a zatim vratite artikle vrijednosti 80 KM, od povrata će biti odbijen iznos osnovne dostave od 10 KM.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, na gore opisani način, nije moguće samoinicijativno mijenjati odnosno zahtjevati novac u nekom od maloprodajnih objekata TR Bross ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
ZAMJENA ARTIKLA
Ukoliko se nakon prijema artikla odluči zamjeniti za drugu veličinu ili drugi artikal iste ili veće cijene, potrebno je kontaktirati nas porukom na whatsapp ili viber broj telefona +387 65 66 00 22 ili nam pošaljite email na adresu info@bross.ba
Nakon toga, vrši se provjera da li su željena veličina, odnosno željeni artikal dostupni nakon čega dobijate instrukcije i objašnjenja procesa zamjene veličine za odgovarajuću, odnosno zamjena artikla za drugi.
Prilikom povrata robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zamjena se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati u nekom od maloprodajnih objekata TR Bross
Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko na sebi ima vidljive tragove korišćenja.
*U slučaju zamjene narudžbe koja je ostvarila pravo na BESPLATNU DOSTAVU, a gdje nakon zamjene ukupna vrijednost zadržanih artikala padne ispod praga od 150 KM, trošak osnovne dostave u iznosu od 10 KM biće obračunat prilikom slanja zamjenske pošiljke.
ROK ZAMJENE
Proceduru za zamjenu artikla kupac može da pokrene najkasnije u roku od 7 dana od prijema proizvoda. Nakon toga, rok za zamjenu veličine artikla je 7 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
TROŠKOVI ISPORUKE
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima zamjene artikla.