Uslovi kupovine

Općenito

Kompanija TR Bross (ID broj: 4510861390007) zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje bross.ba stranica. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža bross.ba internet trgovina ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. TR Bross nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.

* Prillikom prikaza proizvoda, moguće su greške u: nazivima artikala, cijenama tehničkim opisima i fotografijama.  

Naručivanje

Za kupovinu putem web prodavnice Bross.ba nije neophodna registracija. Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama sa uključenim PDV-om. Konvertor valuta na stranici je isključivo informativnog karaktera. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja i pošalje narudžbu.

Raspoloživost artikala

Stanje proizvoda na lageru se ažurira jednom u 24h. Iz tog razloga može se dogoditi da poručite proizvod koji je u međuvremenu rasprodat. Ukoliko dođe to toga bićete blagovremeno obavješteni. 

Načini plaćanja

U našim poslovnicama, te internet trgovini možete plaćati na sljedeće načine:
• kreditnom karticom
• debitnom karticom (3d secure)
• pouzećem (samo u internet trgovini)
• virmanom/internet bankarstvom
• gotovinsko plaćanje 

Kreditna kartica
U smislu ovih Općih uvjeta, Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom internet stranice TR Bross. V. Radomira Putnika 38, Istočno Sarajevo (u daljnjem tekstu TR Bross). Ako su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.

Debitna kartica
Moguće je plaćati onim debitnim karticama koje je izdavatelj (banka) verificirala korištenjem 3D Secure autentikacije korisnika.

Plaćanje virmanom/internet bankarstvom
Ako nemate kreditnu karticu ili je ne želite koristiti, predlažemo da koristite ovaj oblik plaćanja. Nakon što odaberete ovaj način plaćanja, dobit ćete automatski e-mail s predračunom. U predračunu se nalaze svi podaci koje trebate za uplatu: broj računa na koji trebate uplatiti iznos o kojem je riječ te broj narudžbe. Koristeći internet bankarstvo svoje banke, navedeni iznos uplatite na račun.
U slučaju da ne koristite internet bankarstvo, isprintajte predračun i navedeni iznos uplatite na bilo kojem mjestu gdje i inače plaćate svoje račune: u banci, pošti.
Proizvodi su rezervirani tri radna dana po izdavanju predračuna. Molimo da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate istog predračuna ne možemo jamčiti raspoloživost artikala.
Naručene proizvode šaljemo po primljenoj uplati.

Pouzećem
Ovako naručene proizvode šaljemo odmah, a naručeno će vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen tačan iznos otkupnine, jer vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti iznos kusura. 

Uslovi dostave

Naručeni proizvodi od Online prodavca dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da robu nosi do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.

Bosna i Hercegovina
Roba se za područje Bosne i Hercegovine dostavlja putem dostavne službe “EuroExpress”. Isporuka porudžbine je u roku od dva radna dana. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je prodavac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.
Cijena dostave za BiH je BESPLATNA za iznose preko 150KM a za porudžbine manje vrijednosti iznosi 7,00KM

Srbija i Crna Gora
Roba se za područje Srbije i Crne Gore dostavlja “poštanskom pošiljkom”. Isporuka porudžbine je u roku do 5 radnih dana. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je prodavac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.
Cijena dostave za Srbiju i CG je BESPLATNA 130EUR a za porudžbine manje vrijednosti iznosi 15.00EUR.


Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.
Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.  

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obaveza; informišemo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo trgovcima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla.

Svi naši poslodavci i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.  

Uslovi povrata robe i povrata sredstava

Prema Zakonu o zaštiti potrošača BiH (Službeni glasnik BiH, br. 25/06) i Zakonu o zaštiti potrošača RS (Službeni glasnik 6/12, 63/14) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.bross.ba smatra se prodajom na daljinu.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na povrat novčanih sredstava.

Za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava kontaktirajte nas putem telefona +387 66 83 84 00 ili nam pošaljite email na adresu info@bross.ba. Nakon toga, potrebo je da nam putem maila pošaljete Izjavu o odustanku od ugovora koja sadrži broj narudžbenice, šifru artikla koji se vraća, a ako se vrši povrat sredsava i broj računa na koji će se izvršiti povrat. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu putem e-maila.

Povrat sredstava se vrši po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zahtjev za zamjenu proizvoda i/ili povrat sredstava se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od dana kada je poslao izjavu o odustanku. Po isteku roka od 7 dana od dana kada je poslao izjavu, proizvod se više ne može vratiti.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda i utvrđivanja da je isti ispravan i neoštećen.

Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je kupac postupio po proceduri za povrat robe.

Troškove povrata robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, na gore opisani način, nije moguće samoinicijativno mijenjati odnosno zahtjevati novac u nekom od maloprodajnih objekata TR Bross ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.  

Procedura zamjene artikla

Ukoliko se nakon prijema artikla odluči zamjeniti za drugu veličinu ili drugi artikal iste ili veće cijene, potrebno je kontaktirati nas na broj telefona +387 66 83 84 00 ili nam pošaljite email na adresu info@bross.ba
Nakon toga, vrši se provjera da li je željena veličina, odnosno željeni artikal dostupni nakon čega dobijate instrukcije i objašnjenja procesa zamjene veličine za odgovarajuću, odnosno zamjena artikla za drugi.
Prilikom povrata robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zamjena se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati u nekom od maloprodajnih objekata TR Bross
Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko na sebi ima vidljive tragove korišćenja.

ROK ZAMJENE
Proceduru za zamjenu artikla kupac može da pokrene najkasnije u roku od 7 dana od prijema proizvoda. Nakon toga, rok za zamjenu veličine artikla je 7 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

TROŠKOVI ISPORUKE
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima zamjene artikla.